Умови повернення
Умови повернення товару:
Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару?
Відповідно до законодавства України існують 2 випадки, у яких покупець зможете повернути (або обміняти) куплений товар:
- Товар має істотні недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
- Товар належної якості, але з будь-яких причин не підійшов покупцеві, при цьому товар не був використаний, збережена цілісність упаковки та розрахунковий документ.
Що робити у разі придбання неякісного товару?
Покупець може повернути неякісний товар, якщо його недоліки суттєві та виникли з вини виробника.
Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на їх усунення.
Усунення недоліків, які виникли через неправильну експлуатацію, здійснюються за рахунок покупця.
Які умови обміну та повернення неякісного товару?
- Якщо з дня купівлі товару минуло не більше 14 днів, і на товарі немає слідів експлуатації, збережено цілісність упаковки, його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, маркування, а також усі отримані від продавця документи, що підтверджують покупку.
- Якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:
- придбати якийсь інший товар, який є в наявності, з відповідним перерахунком вартості, отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
- При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються, виходячи з вартості товару на момент його придбання.
За яких умов буде відмовлено у поверненні товару?
- Якщо товар був в експлуатації, має дефекти або неповну комплектацію.
- Відсутність документа, що підтверджує факт купівлі товару ( рахунок, видаткова накладна )
- Якщо товар виготовлявся в індивідуальному кольорі під клієнтом.
- З моменту покупки минуло понад 14 днів.
Для повернення коштів, витрачених на придбання товару, що повертається, покупцю необхідно подати продавцю відповідну письмову заяву.